100% Welkom
100% Welkom
Binnen het complexe aanbod aan verzekeringsproducten het juiste product vinden dat 100% aansluit bij uw situatie en te vertalen naar op maat gemaakte oplossingen, voor werkgevers én werknemers. Met onze informatiemodule voor werknemers bieden wij de mogelijkheid om meer inzicht te krijgen in de eigen pensioen- en verzekeringssituatie. 100% helder over verzekerings- oplossingen én over onze beloning. Dat is het 100%helder serviceconcept.
100% Maatwerk
100% Maatwerk
Maatwerk oplossingen voor pensioen, zorg, inkomens- en bedrijfsrisico’s en collectieve pensioenregelingen. Ook voor ziektekosten, verzuim, arbeids- ongeschiktheid en ongevallen- verzekeringen én voor het afdekken van bedrijfsrisico’s zoals aansprakelijkheid, inventaris en wagenpark bent u bij ons aan het juiste adres.
100% Serviceconcept
100% Serviceconcept
1. Periodieke managementinformatie
2. Informatiemodule werknemers
3. Verzorgen van de pensioenadministratie
4. Consultancy opdrachten en overige maatprojecten.
Vakmensen met een gezicht
Case 3
Kleine lettertjes met grote gevolgen
Door de verlaagde WIA-instroom hebben verzekeraars hun premies voor arbeidsongeschiktheidsproducten aanmerkelijk verlaagd. Dat is goed nieuws voor verzekerden want dezelfde dekking wordt stukken goedkoper. Gevolg is echter dat menig adviseur deze ontwikkeling aangrijpt om verzekeringen over te sluiten naar een andere maatschappij. Niks mis mee, zolang dit zorgvuldig en in het belang van de klant gebeurt. Er is meer dan alleen de prijs.
De arbeidsongeschiktheidsverzekering van een van onze opdrachtgevers liep af. Alle reden om te bezien of dezelfde dekking goedkoper kon, eventueel bij een andere verzekeraar. En dat kon! Onze opdrachtgever kreeg via een andere partij een zeer scherpe prijs aangeboden van een andere verzekeraar. De zittende verzekeraar verlaagde haar prijs, maar kon niet meezakken naar de bodemprijs van de concurrent. Nu was er bij onze opdrachtgever een langdurig zieke medewerker. Men hoopte en rekende op herstel, maar de termijn waarop dat zou gebeuren was zeer onzeker. Er bestond een reële kans dat deze medewerker na 2 jaar ziekte in de WIA zou belanden.
Onze opdrachtgever wilde absoluut niet dat deze medewerker door verandering van verzekeraar qua dekking en verzekeringsuitkering tussen wal en schip zou vallen. Wij hebben de verzekeringsvoorwaarden van de oude verzekeraar en de concurrent vergeleken: met een overstap zou het recht op een verzekeringsuitkering verspeeld kunnen worden. Toen dat eenmaal duidelijk was besloot onze opdrachtgever bij de oude verzekeraar te blijven. Zodra de medewerker duurzaam hersteld is wordt opnieuw bekeken of overstappen gunstig is. Dat kan makkelijk omdat veel arbeidsongeschiktheidspolissen inmiddels maandelijks opzegbaar zijn. Goedkoop was in dit geval duurkoop. Helder toch?